Awarie można zgłaszać Dyspozytorowi pod numerem telefonu (76) 85-68-204/205 lub 993.
Biuro Obsługi Klienta WPEC w Legnicy S.A. służy Państwu pomocą od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00 przy ul. Poznańskiej 48 w Legnicy (pokój nr 8 na parterze). Od pracowników BOK uzyskają Państwo informacje i pomoc w zakresie:
– umów ciepła,
– aktualnych stawek za ciepło,
– zasad rozliczenia ciepła,
– zasad przyłączenia do sieci,
– zasad zwiększania lub zmniejszania mocy ciepła,
– aktualizacji treści zawartych umów,
– problemów dotyczących dostaw ciepła, ogrzewania obiektów, zmiany mocy czy rozliczeń płatności.
Za pośrednictwem BOK w Legnicy możecie Państwo również skontaktować się z innym komórkami organizacyjnymi WPEC w Legnicy S.A.
Kontakt do Biura Obsługi Klienta WPEC w Legnicy S.A.:
tel. (76) 85-68-294, (76) 85-68-295, (76) 85-68-296.
Poza godzinami urzędowania BOK w przypadku awarii i usterek sieci ciepłowniczej uzyskają Państwo pomoc pod numerem telefonu Pogotowia Ciepłowniczego: 993 lub pod nr telefonu Dyspozytora (76) 85-68-204/205.
Wszystkich zainteresowanych podłączeniem do sieci ciepłowniczej WPEC w Legnicy S.A. zapraszamy do zakładki Przyłącz się.